TRÖTT!

Jag är trött.. konstant! C-uppsatsen är inte att leka med! hade handledning idag och om ca 2 veckor ska den typ vara klar! Handledarna hade inte jättemycket att tillägga, utan mest småändringar. Småändringar tar dock tid och blir stort i slutändan. Jag och Linnéa är dock rätt flexibla och gör det vi ska, så vi hinner nog klart, men det kmr ta tid! Om 2 veckor kmr jag vara död! Snart är det som tur är helg, vilket betyder 2 dagar ledigt! idag hade vi som sagt handledning. Den varade fram till 12 och från typ kvart över 1 till 5 har jag väl suttit och skrivit! Nu ska jag inte skriva mer, utan nu är det kväll! Jag ska ta det lungt fram till Robert kommer för då ska vi gå på bio! måste komma på andra tankar! 
 
Nu ska jag kolla på sex and the city och göra ingenting!
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0