Nionde September

jag och basse hade en underbar semestervecka i cypern. Vi solade och badade varje dag och hade det bara mys och skönt! Nu har skolan börjat och det var full fart på en gång. Patofysiologi är ämnet, dvs. sjukdomslära. Massor att ta in på kort tid, men vi ska även få lära oss att ta blodprov, sätta i kateter etc... förra helgen var jag, syster, mor och far i Uk och hälsade på familjen Preston samt var på Evans dop, jättefint dop och evan är en jättefin bebis. Han skrattar åt allt!

min dag idag började med plugg och sedan åkte jag till stan för att kolla på en tröja jag hade sett, men tkte den var lite dyr. idag hade de den på mer rea än förra gången, men nu fanns det såklart inte ngn i min storlek. fanns bara XL och XXL lr XS, men jag har ingen av dessa stolekar, så får försöka hitta ngn annan tröja som liknar den.

nu ska jag forsätta mysa här i stugan;D lägger upp ngra bilder från cypern oxå:)


jag och basseman en av kvällarn

en drink på balkongen och havsutsikt.

basse på beachen:)

löv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0