30 september

"ledig" idag=plugg. vaknade rätt sent, rätt seg, tog på mig mina nya promenadskor och bar mig ut på promenad, kände mig inte lika seg när jag kom tbx. Nu har jag pluggat lite, samt ätit lite mat. Igår fick jag lära mig sätta PVK(dropp), KAD(kateter) samt buta trevägskranar och rengöring av en CVK(central venkateter) :) På kvällen bar jag och sebastian oss iväg mot hammaren och Linneas nya lgh! Andrea(lodan pojkvän) var här från italien, så vi had en liten dubbeldejt och andrea lagade god pasta åt oss:)

imorrn ska jag, basse och fredrik kolla på svenska rallyt i Nora:D ska bli kuligt!

nu ska jag diska, damsuga och plocka lite så det är fint när jag kmr tbx på måndag!

hittad elite gamla bilder jag tänkte lägga upp:)


jag och lodan åkte longboard en sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0