praktik

har börjat praktiken nu, är på ett äldreboende med dementa här i västerås och jag trivs jättebra:) kanske nämnde att jag fick VG på anatomitentan, jag klarade även läkemedelsberäkningen(man måste ha alla rätt) och farmakologitentan klarade jag oxå:) Nu återstår bara praktiken och det hemprov som följer med sen är jag klar för denna termin! känns overkligt att jag redan gått ett år! Nu ska jag lämn postnycklarna på ett kontor för vi ska få nya postnoxar, efter det ska jag hem till Elin där även Mimmi kommer hålla hus:) vi ska ha lite mys och sen ska vi på photoshoot och efter det blir det sittning:D massa kul. Imorrn åker jag till boeön och spelar innebandy med skollaget, vilket oxå skabli superkul!!
nu måste jag kila, men ger er här en låt sjungen av en mkt talangfull 11 åring! :D
http://www.youtube.com/watch?v=DrzGHgmG3y4&feature=relmfu
ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0