TENTA!

tenta idag vid 14.10.. nervös? svar Ja! hoppas det går bra! Fick tbx min hemtenta förra veckan:) glad över resultatet, då jag fick 29/30 = VG.. thehee
Efter tentan idag åker jag hem till min Basseman. Imorrn ska vi nog hjälpa basses bror att flytta och på kvällen fäljer jag med mor och far hem, då vi ska vara barnvakt åt Alva. på lördag morgon/förmiddag ska jag och Alva vara hemma själva:) MYS!!!! senare på eftermiddagen ska mor, far och alvis åka till stugan. Jag åker nog till basse, då vi på söndag ska på kalas hos Anders (basses morbror) det ska bli kuligt:D på söndag åker även min basse till Ängelholm på kurs igen, vilket är mindre kuligt:S Nästa helg fyller jag 20:) då blire kalas med familj och kanske utgång med Jennie som fyller en dag före mig:P thehee
Nu ska jag äta och plugga lite..

ses


mosters gullefjun!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0