just ja, jag har en blogg^^

Hade glömt bort att jag har en blogg^^ det som hänt den senaste tiden är att jag gjort en hemtenta och en saltenta klarade salstentan, men inte fått svar än på hemtentan. nu håller går jag en kurs som heter kvalitativ metodteori, vilken ör ganska tråkig:P har varit en hel del i öret, där jag bl.a. har varit på g-vik med basse, firat totte som fyllt samt myst med familjen. igår lagade jag jättegod mat;) hemlagade köttbullar med stuvade makaroner:) nu ska jag laga lite pasta med kycklingpastasås, för kl 7 ska jag spela innebandy. vi är några fler tjejer nu, så är inte ensam tjej varje träning längre:) thehee

nu ska jag laga mat
ses


mina fina köttbullar:) <stolt>

min fina basse i sin nya jacka:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0