28 juni

Igår skulle jag haft brevidgång mellen kl 14.30 0ch 21.00, men vid 07.00 ringde dem och behövde vikarie, då en i personalen var sjuk, så blev ingen brevidgång och ist jobb:) Idag är jag ledig, ska till Bemannings centra vid 2 och få inskolning på datorn och senare på eftermiddagen ska jag träffa Helena och Armita (Y) !!! Fick resultatet från sista hemtentan, så nu har jag läst första året som ssk på riktigt! Fick det betyg man kunde få vilket var G:) Imorrn ska jag på förflyttningsteknik, så att jag ¨får ett sk. "lyftkort":) På torsdag har jag brevidgång mellan 14.30 0ch 21 och sedan på måndag åker jag til UK!= grool! nu ska här kekas och sen ska jag bege mig in mot stan pch BC.

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0