tidsfördröj/paus i pluggandet

LISTA

Året
Hur har året 10 varit för dig?
Det var väl bra:)
Bättre än förra året? vet inte.. både bättre och sämre tror jag^^
Har du träffat några nya vänner? Ja:) flyttade till Västerås och lärde känna några goa prickar:)
Någonting du aldrig kommer glömma? studenten kanske:P
Har du flyttat under/i år? ja
Har du hittat en ny låt som du älskar? massor
Isåfall vilken? pack up, fuck you, etc.
Har du druckit alkohol? ja
Har du kysst en främling? nej 
Har du haft sex med 2 personer eller mer? nej

Kärlek
Hur har din kärlek varit iår? Den har flödat på bra!
Har du varit kär? ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej det har jag inte:P

Sorg&hämnd
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? Ja min farmor:( <3
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej bara på låtsas^^
Varit i slagsmål?nej

Personligt
Har du gjort någonting du ångrar? Hm.. tror inte det.
Isåfall vad? ?
Har du skämt ut dig? Tror inte det^^ inget allvarligt iaf
Har du ljugit för en vän? Nej inte vad jag kmr ihåg
Har du varit ute en hel natt? Beror på vad som menas med en hel natt^^ blev väl ganska sent på studenten tror jag, samma med nattinnebandyn.
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja <3
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? japp

Skolan&fritiden
Vilken skola går du på? Mälardalens högskola, sjuksköterskeprogrammet
Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej inte vad jag kan minnas:P
Hatar du någon på din skola? nej
Har du gjort något framsteg? framsteg gör man väl hela tiden? 
Haft alla rätt på ett prov? inte detta år.

Vänskap
Har du träffat nya vänner? Jaaa
Har du förlorat en vän? Förlorat vet jag inte, men tappat kontakten
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? nja, det vet jag inte om jag kan påstå.
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej
Har du haft en relation med en vän? inte på kärleknivå, men vänskaplig relation:P iof är jag ju vän med sebastian och han är ju min pojkvän^^
Har du många tjejkompisar? Lagom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0