thehee

ville bara tala om att jag lever! har inte skrivit på ett tag^^ har dels inte gått att logga in och sen har jag inte orkat. Har spenderat mesta delen av min "ledighet" dvs egna studier, i örebro. pluggar inför tentan i anatomi och histologi den 21 januari. Julen var mysig, likaså nyår. fick fina presenter och mycket kärlek. började julen genom att vakna i Hovsta, runt 12 tiden kom familjen call ( syster lovisa, systerdotter Alva och systers man Thomas) sen kom även Lisbeth (thomas mor). Vi åt julmat, öppnade lite presenter och vid 3 tittade vi på kalle/halvsov^^. När kalle var slut kom tomten och hälsade på, sedan öppnade vi presenter. vid halv 5 kom basseman:) när vi öppnat klart alla presenter åkte jag och basse till hans mormor och morfar, där släkten Gustafsschiöld(stavning?) befann sig, blev mys med lite paketöppning och fika:) Sov hos basse.

den 25 släppte basse, hans bror och mor av mig hemma hos mig vid 9, då basseman och bror skulle jobba i sthlm:) han är duktig. får inte glömma mammas goda kalkonmiddag den 25! hon är best på kalkon!
den 29 var det NV3A utgång vilket var massa kl och mys! superkul att träffa alla och det måste göras om snart!!!
nyår firades hemma i Hovsta tsm med mor, far, familjen call och basseman! vi åt 3 rätters, där familjen call stod för förrätt, mor för varmrätt och jag för efterrätt. Förätten var en skagentoast=supergod, varmräten oxfile, potatisgratäng och hemmagjord rödvinsås=supergott och till efterått hade jag gjort en cheesecake med smält choklad på=supergott:) Basse skulle egentligen jobba på nyår, men fick ist ha jour, så jag fick mig några nyårspussar iaf:)

resten av "julledigheten" har jag pluggat och umgåtts med vänner och kärlek. igår(9 januari) skjutsade mor och far mig till västerås. hade så mkt grejjor + att vi ville ha mysdag tsm:) pappa hjälpte mig ställa min nya tv(julklapp) på rätt plats och jag kopplade i min nya blueray som jag köpt. När detta var klart tog vi oss en sväng till IkEA samt Coop Extra. hittade lite smått och gott, så nu är det jättefint i min lägenhet.

idag har jag varit i skolan. nu ska jag plugga lite och sen kanske gå en sväng på stan:P får se vad som händer. kmr lite bilder oxå:)

ses


innan klassutgång

basse och jag åkte skrillor

ny hänglådegrejjimojja= mer plats i garderoben

ny tv (julklapp från mor och far) och hjärtat på väggen fick jag av lisbeth:)

ny hylla på badrummet:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad fint det blev i din lägenhet!!! Ser ut att vara många skor i garderoben bara ;)

2011-01-13 @ 10:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0