kär!

Helgen var bra. Den spenderades i Örebro tsm med mor, far och lovisa. Åkte hem efter tentan, som förövrigt känns okej. återstår att se^^ jag, mor och far hade en lugn fredagkväll med god mat (tikka masala och nanbröd) jag hade även en liten godispåse som jag och pappa delade på:)
På lördagen pluggade jag på morgonen inför tentan nu på fredag, vid halv 3 kom mor och far och vi åkte till stugan=massa mys. vi åt god mat och tog det bara lungt. Söndagsmorgonen och förmiddagen spenderades i stugan, med promenix och god frulle. var hemma i hovsta vid 1 kanske.  Vid 2 tog jag bilen och åkte till familjen call för att hämta Lollo. Vi åkte till marieberg för att köpa present till far. Hittade det vi sökte och jag fick även med mig en ny skolväska. hann träffa lilla Alva en stund oxå, hon hade feber:( min sötnos.
Den 4 februari (om 2 veckor) åker jag till UK! lr rättare sagt jag och mamma! ska få träffa familjen Preston. första ggn på många månader!! Åhh är så glad!
Idag träffade jag världens bästa Fartun. Hon har börjat på sjuksköterskeutbildningen på samma skola som mig! fast hon är ju en termin efter, men det var massa mys att träffa henne! vi skulle träffas vid 2, så innan jag skulle träffa henne gick jag på stan och jag blev kär. Fullkomligt förälskad, förälskad i ett par skor^^ åh jag vill ha dem! men de var ganska dyra:( kanske när man får studiebidrag, det återstår att se:D:D thehee
nu ska jag kolla på tv och kanske läsa igenom tentamaterialet.
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0