Onsdag:)

Helgen som var blev mycket lyckad.. tog helg efter tentan i fredags (omtentan) kändes helt okej.. efter tentan gick jag upp på stan och köpte de där skorna jag är kär i, så nu står de i hallen, har använt dem redan, men de står där och tittar på mig så fint! Tog en buss till öret, så att jag var framme runt 1. gick då till mor och far på direkt optik, pappa gjorde en synundersökning och ett par nya glasögon blev beställda:) thehee. tog mig även en sväng på hindersmässan samt en liten sväng på stan, där jag köpte en liten rosa hello kitty vattenflaska till Alva:) fredagskvällen blev mys med film och basse. Lördagen blev det marieberg och stan, lunch och ännu mer mys med min basseman. söndags morgonen blev mys med basse och vid 2 halv 3 skjutsade han hem mig. Kalas var det som stod på schema. min Käre far har nämligen fyllt 53 år:) Basse skulle iväg på kurs i Ängelholm igen, så han kunde inte följa med:( Men familjen Call kom och vi åt gott. Alva fick även sin present och verkade nöjd.
På kalaset bjöds till förrätt en persiko, mozarella, proschuettskinka(stavning?? iaf sån där lufttorkad skinka^^) sallad med citron:) kanske låter konstigt, men är väldigt smaskigt. till varmrätt blev det fläskfilégryta med potatisgratäng. smakade mumma! till efterrätt blev det Molnpaj (digestivebotten, päron, glass och marängtak) supersmaskigt!!
hade ingen lektion på måndagen, så kunde utnyttja mitt presentkort på mist, med en sminkkurs på måndagsmorgonen. Eftermiddagen spenderades med Frida:) sedan på kvällen åkte jag tbx till v-ås för att på tisdag ha föreläsning igen:) mikrobiologi är kul faktiskt:)
igår var jag i skolan hela dagen. Fick sertifikat på Bl.a HRL, så om ni slutar andas ring mig^^ thehee
Imorrn går jag till 4 och efter det bär det av mot öret för att på fredag åka till syster i UK!!! LÄNGTAR SOM BARA DEN!! blir borta hela helgen med bara mys och bus! Aidan ska få en fin pesent av mig och lollo, mer kan jag inte säga ifall stina läser^^. Nu ska jag städa klart, packa och plugga :)
ses!
här kmr en grool låt!
http://www.youtube.com/watch?v=2ISHhNHzGHY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0