kulig grej kanske.

Spenderade helgen i öret, tentaplugg, jennie, mor, far och basse, involverade den. kom på torsdagen. då hämtade pappa mig vid tåget och vi åkte och handlade, sen köpte vi pizza. mamma var ute och åt med Ulle. Basse kom och gjorde oss sällskap<3 fredagen började med plugg och sen åkte jag till min kära vän Jennie=mys! hade inte träffat henne på länge. lördagen började med plugg och sen lite mys med mor och far. på eftermiddagen kom basse och spenderade kvällen med oss. han jobbade natt, så vi hann bara ses lite på kvällen. söndagsmorgonen bestod av plugg och bak med mammi. vid halv 4 kom basse. vi gick en promenad i kylan och nu hade han jobbat klart, så han kunde stanna till dagen efter. igår (måndag) vaknade vi, åt, mös och sen åkte han hem, så att jag skulle kunna plugga. vid 7 gick tåget till västerås och det är här jag befinner mig nu. sart ska jag keka lite lunch och kanske ta en sväng på stan. ikväll äre träning:)
känns som jag alltid skriver samma saker, så jag tänkte prova en grej.. tror den är meningen att man ska göra precis innan jul som en kalender, men jag provar den nu^^

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 - Det här åt jag idag
Dag 04 - Vad är kärlek?
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Det här saknar jag
Dag 08 – Den här veckan
Dag 09 – En resa
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Mitt favoritminne
Dag 17 – Min favoritfödelsedag
Dag 18 – Detta ångrar jag
Dag 19 – Den här månaden
Dag 20 – Ett annat ögonblick
Dag 21 – Det här upprör mig
Dag 22 – Det här får mig att må bättre
Dag 23 – Det här får mig att gråta
Dag 24 – Mina rädslor

 

får se hur det går, tänkte att det kanske blir lite kuligare för er då^^

ses

 

får se om jag börjar idag lr imorrn^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0