godkänd!

Åkte till örebro i torsdags.. mådde tack och lov mkt bättre, och mår ännu bättre nu:D träffade basse i fredags, vi var på bio och såg Love and other drugs, den var braig;) Basse kände sig dock lite krasslig och på lördagen vaknade han med svullen hals:( var nog kanske jag som smittade honom (A)

annars händer inte mkt.. Blev GODKÄND på anatomitentan!! väntar på svar på den andra tentan.. borde få svar denna vecka:) imorrn ska jag på föreläsning igen:) kuligt.. har fått hem mina nya glasögon.. får se om  jag tar ngn bild och lägger upp.. skulle ju visa mina nya skor oxå. har nu 2 par, då jag köpte ett par i uk oxå^^
nu ska jag glo på tv!

ses

ett litet bildregn från förr^^


jag, syster och Aidan <3 ca 2,5 år sedan

syster och Aidan!

4 generationer <3 farmor<3

sötnöten Alva

precis efter körtelfeber

löv, första sommaren tsm!!

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0