dag 1

om mig:

Jag heter Ejvy Ellen Kajsa Aronsson. Jag är snart 20 år (10 april) och bor i Västerås där jag studerar till Sjuksköterska. Jag är född och uppväxt i Örebro. Bodde 19 år i en villa i Hovsta. Jag började min skolgång genom kullerbyttans förskola, världens bästa förskola med världens bästa fröknar och världens godaste fiskpudding^^ efter kullerbyttan började jag på Hovstaskolan, där jag gick lekis till 6:an på avdelning gnistan. Jag var rätt blyg som liten, men hade inte svårt för att få vänner. 7an till 9an gick jag i lillåns skola. Gymnasiet jag gick på hette Karolinska läroverket, gick natur medicin.

Min familj består av min mamma katie, pappa Lasse och storasystrar Kristin och Lovisa. Kristin och lovisa har barn och man. Lovisa har tsm med Thomas en dotter som heter Alva. Kristin har tsm med Darren en son som heter Aidan och en son i magen. Jag har en pojkvän som heter Sebastian. vi har i april varit tsm 2 år. Han jobbar med järnvägen, men har sökt till polis och ska även söka en annan utbildning.

Jag spelar innebandy på min fritid, i skolans lag.. typ jag och grabbarna^^ men det är kuligt. Annars så är jag med familj och vänner på min fritid. Jag tycker även om att laga mat samt baka. Är ganska bra på det oxå^^

nu ska här spelas innebandy, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer^^

ses


jag som liten tös

jag som lite större tös^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0