Pretty segt!

Allt känns ganska segt idag. Var på Avslutningssittningen igår med Ida och Sara. Det var väl OK, men tog slut lite för fort. klockan 20 över 11 var jag tillbaka i lägenheten. Kvällen började med aktiviteter lagvis ute på en gräsplätt. aktiviteterna bestod av tårtätning, snörätning m.m. Efter dessa aktiviteter blev det Pizzabuffé, vilket inte smakade helt fel. Sen blev det dokavtagning och sen var det typ slut, men trevligt att träffa folk och komma ut lite. Idag har jag egna studier, vilket betyder att jag sitter inne i min lägenhet och läser.

I helgen var Basse här, vilket var mys! Han kom i fredags kl 7 och då gick vi och köpte pizza:) sen tittade vi på tv och hade det mys. I lördags gick vi en sväng på stan och jag hittade födelsedagspresenter till Alva(systerdotter). Jag använde även husets tvättmaskiner första ggn i Lördags. det gick bra efter mycket trocklande och tryckande på knappar. På kvällen hyrde jag och Basse en film, The bounty hunter hette den tror jag. Kulig film iaf:) Hade tänkt ta massa bilder i helgen, men det blev bara 3, och ingen av dem är på stan, men kan lägga upp dem iaf^^ juste fick besök av min farbror i lördags oxå. det var trevligt:)

Nu ska här läsas om erfarenhetsbaserad kunskap!!

ses






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0