Nattjobb

Basse jobbar natt, så jag ligger här i hans säng och kollar på hans bilder i hans dator^^ hoppas han inte blir arg^^ Som jag nämnde jobbar han natt och kmr inte hem förrän vid 3-4 ngn gång i morgon bitti. Hade tråkigt, så bestämde mig för att titta på hans bilder och kanske sno ngra som jag har tänkt lägga upp här bara för att^^:)
en present jag gav till basse en dag jag kände mig romantisk^^
en bild från första ggn jag sov hos min basse, det kändes pirrigt kmr jag håg:)
en bild från första ggn basse sov hos mig:) jag har ingen näsa^^
sommaren 09 i Lindesberg
En av basses alla egobilder^^ (en lite ynge basse)
En basse och en alva
och sist men inte minst en bild på min lilla sockertopp
Imorrn (lördag) ska vi föresten på kalas hos denna godbit. Ska fira henne i förskott för hon fyller 2 den 21 september, och då har jag även haft mitt körkort i ett år (carebox för er).
nu ska jag sova
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0