Ingen kulig dag!

Helgen har vart underbar tsm med Kristin, Aidan, Lovisa, Alva, Thomas, mor, Far, Darren och min Sebastian! fick höra roliga nyheter från kristin och co, och jag hann även säga hej till Elon i helgen<3 Idag är en tuff dag. Har en klump i bröstet :( Kristin och co åkte hem till UK och jag till Västerås. Saknar alla redan!! har vart så mysigt att ha alla omkring sig, men nu sitter man här ensam. har vart i skolan hela dagen och skrivit grupparbete, vi är nästan klara. Men inte känns klumpen ngt mindre för det och inte blire bättre av att man lyssnar på musik jag förknippar med min kärlek. Nu ska jag keka ngt. Mamma har lovat bjuda mig på grekiska kolgrillen, får se om man kan känna sig lite gladare...

ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0