Glad!

Idag är jag glad:) Inatt kom min basseman hem till mig:) Han ligger dock och sover nu, då han hart jobbat natt, men om ett tag ska jag väcka honom! Har skrivit klart min examinationsuppgift, KLOK-uppgift samt gruppuppgift, så nu kan jag vara ledig fram tills på måndag, då ny kurs startar. Idag ska jag och Basse mysa, kanske ta en sväng på stan och en sväng till skolan, för att lämna in alla arbeten;) En sak jag ogillar skarpt är ombyggnationen som sker utanför mitt fönster. Igår höll dem på till typ 12 på kvällen och i morse startade dem vid halv 7, 7. kan dem inte hålla sig till vad som är sagt, vilket är att dem ska sluta vid kl. 6. Ikväll åker jag till Örebro!!:) Längtar:) Ska försöka gå till bibblan imorrn och låna lite kurslitteratur, hoppas dem har det mesta:P Nu ska jag försöka få liv i min gubbe! I måndags bjöd mamma mig på grekiska kolgrillen, så tänkte visa en bild:P:P i brist på saker att göra, ni får även se en bild på min sovande gubbe^^

ses


Gyros, mumma:)

en sovande lortig skäggubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0