Fredag!

Idag är det fredag. Min dag började klockan 10 i skolan, egentligen började den vid klockan 7 då dem började köra igång byggarbetet utanför, men försökte somna om och halvsov till klockan halv 9, då jag gick upp och åt min frukost som bestod av rallymacka och te (för er som inte vet vad en rallymacka är, så är det en macka med stekt ägg). Väl i skolan hade vi först Biblioteksinfo till kl 11 och sen ledigt fram till kvart över 1 då föreläsningen började. Åt under denna timma min matlåda. blev så glad imorse när jag öppnade frysen och tog fram en av mina matlådor och upptäckte att det var mammas lasange!!! gott!!!  Föreläsningen kändes ganska värdelös, då dem tog upp massor av saker från litteratur vi redan läst. om ca 2 h kommer min Basseman hit och då ska vi köpa pizza. det var typ apalänge sen! känner att detta inlägg handlade väldigt mycket om mat, men men^^ iaf ngt att skriva om. På söndag är det sittning som jag tänkte vara med på. har inte riktigt hunnit vara med på ngt av de andra aktiviteterna i rockieveckorna(nollningsveckorna), men på söndag tänkte jag och min nya vän Ida vara med:) har även inhandlat en t-shirt idag från VIPS,(vår förening)den var tjusig:):) kanske kan ta en bild ngn gång när jag orkar:) ska även försöka ta bilder här i västerås så ni får se vad det är för stad jag bor i:D:D


ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0