bättre idag!

Mår bättre idag, inte alls deppig, utan glad. I morse kom det en elektriker eller vad han nu var och fixade mitt element som har spottat ut värme ett x-antal dagar, även fast det har stått på 0. Visste inte att han skull ekomma idag, så jag fick lov att öppna dörren med en stor handduk på huvudetXD hade precis tagit en dusch. Det var ju tur att jag hunnit klä på mig iaf^^ Var till skolan från kvart över 9- 13 och skrev tsm med mina gruppmedlemmar klart gruppexaminationen! GROOL! Nu sitter jag här och försöker skriva klart min individuella axaminationsuppgift och jag tkr det går bra, är snart klar! hinner jag klart idag är jag ledig tills på måndag vilket är väldigt GROOL!!!! På torsdag kmr basse hit en sväng, vilket blir mys, men han kan dock bara stanna tills typ 9, då han fortfarande jobbar natt.. nu ska jag fortsätta skriva.. lägger in lite bilder från helgen oxå:)

ses


alva

syster och Aidan (systerson)

jag och alvis

alva kan du inte posa- okej;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0