10.35

Idag är det onsdag och jag känner mig glad. Vid 12 kmr Jennie till Västerås, för hon och Matilda ska på ngn fotogrejj, så om jag har tur hinner jag träffa henne i en halvtimma!! Vid 13.15 har jag semenarie, vilket är mindre kul, men vi ska vara i lite större grupper, så det blir nog inte så farligt^^ Ikväll vid 17.45 ska jag ta bussen till Örebro:) Längtar verkligen tills jag får träffa familjen! har ju inte sett dem på över 1 vecka:) på Lördag ska vi fira Alva, hon fyller 2 år!! jag har köpt jättefina presenter som jag tror hon kmr bli glad över! ska försöka ta lite bilder, så kan ni få se;):) nu ska jag läsa kurslitteratur och om ett tag keka lite lunch:D

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0