The Big Bang Theory

Jag och Basse tittar på The Big Bang Theory, ganska så jattekul:) Basse kom till mig igår (torsdag). han mötte mig vid mälardalens högskola och han hade en bukett rosor med sig till mig.. aww<3<3 soet är han! När han hämtat mig gick vi en sväng på stan och sen köpte vi pizza:) mumma..

idag har jag vart en sväng till skolan för lite förberedelser med gruppen inför semenariet.:) när jag kom hem hade jag strömavbrott.. kul.. detta strömavbrott varade i ca 5h.. byggarbetarna hade kapat ngn kabel, de klantiga satarna.. jag och basse har precis grejjat lite (jag lagade mat, basse diskade) samt kekat sparregherrikörreferri.. mumms:D:D:D ikvll ska vi på bio:D ska se The Social Network.. den verkar bra:D

ha det bäst!
ses


mina fina blommor.. snygg vasXD

basse diskar

min sparregherrikörreferri med majs:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0