mat, wildberries cider och Vinter vit!!

hade en mysig dag på stan med Basse igår.. köpte mig en fin mössa! kan visa senare, för jag tkr den är ganska jätteawesome! Igår lagade jag thaicurry med kyckling till basse och mig. det blev lyckat:D:D Denna dag börjades med frukost och film, sen vare tvättid, vilket var behövligt:D efter tvätten blev det en sväng till Västerås Walmart (coop extra) XD Nu har vi precis lagat smarriga hamburgare och sen ikv blire mys med choklad framför ngn film.:D

ses


mummsig kyckling-tahicully med lis

Wildberrie cider i mina fina rosa glas som jag fick av frida på studenten + god choklad

minttabletterna som basse fick av mig här om dagen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0