Hemma i västerås

kom hem till västerås i morse. skulle ha grupparbete kl 10.15 trodde jag, då några i gruppen sagt det, men dem hade tydligen ändrat det till 9.15 i fredags, när jag inte var där, så jag kom lite försent^^men det gjorde inget^^ i övrigt känner jag mig inte riktigt på topp. vet inte riktigt vad det är, men känner mig inte hundra:( På fredag tror jag att basse kmr till mig=mys och ngn helg snart ska mor och syster komma och hälsa på, då ska vi ha tjejdag!! det blir massa kul. gick ju modell för strandbergs i torsdags, vilket var massa kul. fick ett presentkort som tack, vilket jag spenderade i en ny jacka. var dessutom 25% i hela butiken, så köpte ett haösband oxå, allt gick på 173 kr totalt= jag mycket nöjd! har några bilder, som inte är så bra, som jag tänkte lägga ut, ska försöka få tag på dem som fotografen tog. :) nu ska jag köpa halstabletter och sen läsa lite inför semenariet på onsdag.
ses
går inte att ladda upp, får ta det senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0