Har inte riktigt fungerat som jag vill!

Har inte kunnat logga in på blogg.se, så har därför inte kunnat göra ngt inlägg. Idag är det Måndag och jag har idag kommit hem till Västerås. Denna gång behöver jag inte känna mig ensam, då Basseman är här och gör min sällskap. Åkte till Örebro i torsdags. Basse kom och mötte mig vid resecentrum, sen lånade vi mor och fars bil och begav oss till Universitetet för att lämna tbx lte böcker jag lånat. När det var fixat åkte vi och lämnade tbx bilen hos mor och far på jobbet och sen begav vi oss till fots hem till Basseman. Han har flyttat till ett hus med sin familj i Adolfsberg (brevid Elon). I fredags var jag på lagfest (för det splittrade orangea), inte med Kfum, utan föredetta hovsta. Kvällen började hos Crille(coach) med mat, dryck, prat och lekar. Vid 11 begav vi oss till strömpis. Det blev en mycket trevlig kväll med massor av dans och skratt;) i lördags åkte jag till stugan med mor och far och igår kom alva, lollo och basse hem till oss och kekade  mat. Nu är jag alltså tbx i Västerås, men åker till örebro igen antagligen på torsdag, då det på fredag är dags för tandläkaren och barnvaktning. Aidan fyllde btw 2 år igar! GRATTIS!!<3 Nu ska jag plugga lite innan Basse ska laga mat åt mig (A):)

ses

GRATTIS MOSTERS ÄLSKLING!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0