4 saker som gör mig glad!

basse var hos mig förra veckan, vet inte om jag har nämnt det. det var iaf mys! i torsdags efter mitt semenarium åkte vi till örebro. På fredagen var jag till tandläkaren och sen var jag och basse barnvakt till underbara Alva! på kvällen gick vi på bio. såg I rymden finns inga känslor, den var kulig:) I lördags målade jag och sebastian i hans rum, det blir vitt och fint:) sen åkte vi på kalas till Oskar (basses kusin) och söndagen målade vi lite igen och sen åkte jag tbx till Västerås. Ska stanna här tills på onsdag.

Jag har fyra saker att berätta som gör mig glad!!

1. Jag ska bli moster igen:) Kristin ska få en liten bäse, planerat den 25 april(Armitas födelsedag)!
2. Jag ska på torsdag gå modell, haha lilla jag ska gå modell för strandbergs och det ska bli sperkuligt, då jag aldrig gjort det förut:):)
3. Jag har en underbar familj som jag får träffa snart!
4. Jag har en underbar trollgubbe i Pennybridge som jag får träffa på onsdag!

haha:) ses!


basseman

diggar mina nya byxor thehee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0