vill hem hem!

Idag är en sån dag, då man bara vill åka hem hem (örebro). Var på stan för att titta efter vinterskor, men hittade inga:( Roligare att titta när mamma, syster eller basse är med och dem finns ju i Örebro!! Jag vill kramas med dem idag, men får vänta tills torsdag eller fredag, beroende på om vi ska ses med gruppen. Min vinterjacka finns dessutom i Örebro och med tanke på att marken är vit, så skulle jag även vilja hämta den^^. Nog tjatat om det. Nu är det dags att plugga lite. imorrn har jag semenarie.. hoppas att det går bra! hade semenarie/redovisning igår tsm med min grupp. det gick bra iaf, var lite nervöst att redovisa inför halvklass, då man inte känner mer än ca 13 personer^^
Har börjat spela innebandy igen oxå! spelar med skolans lag. de 2 första träningarna var jag den enda tjejen, men igår var den en annan tjej med:D det var kul.. skönt att röra lite på¨sig och samtidigt göra ngt man älskar. det är två  killar med och spelar som oxå går sjuksköterskeprogrammet. har fått lite bättre kontakt med dem, vilket är kul:D
nu ska jag plugga!
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0