18:27

klockan är lite efter 6 och jag har precis kekat en smarrig middag. Pasta med pastasås:D 9.15 var jag vid omega i mälardalens högskola, där jag träffade Ida och Tina för att göra vår KLOK uppgift. Allt gick som planerat och vi blev klara innan lunch. Fick sällskap till stan (hem) av Tina och Melissa, Glada prickar som jag blivit vän med:D När jag väl kommit hem städade jag min lägenhet. upptäckde då att toaletten läcker lite och fick då göra en felanmälan, så hoppas att dem fixar det imorrn:P Lägenheten blev iaf fin, tog kort som ni kan få sen, vilket ni kanske inte tkr är så intressant, men jag tkr är kul, då jag känner mig duktig^^ Har även tagit kort på min nya mössa:D 

ses!



Bilden gör dock inte mössan rättvis^^

gjorde american pancakes igår:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0