18/11

har inte bloggat på ett tag.. beror nog på att jag inte vetat vad jag ska skriva. Förra helgen var jag i Örebro. kom på fredagen, som spenderades hemma hos basse och hans familj med champange och räkor.. jag draack dock cider, då champange gör att min mage säger ifrån och hurtar mig:( Lördagen var jag oxå hos basse, vi tog han dom tindra, medan hans föräldrar var och lämnade tillbaka kråke(håkan) en hund dem kanske hade tänkt köpa, men det blev inte så.

Söndagen spenderades först hos morfar och sen hos mor och far. var ju farsdag, så vi kekade god middag och hade det mys:) mamma hade gjort blåbärspaj oxå!! Stannade i Örebro tills  på måndagen, då jag åkte tillbaka till Västerås.. Igår (onsdag) kom basse hem till mig:D kuligt

Har fått reda på vad jag fått på min första kurs oxå och jag klarade den:D det var kul att höra.. detta firades med chokladboll, som jag hade gjort tidigare:) mumma.

nu ska jag plugga lite innan det blir mys med basseman. Ikväll ska jag träna innebandy!!:D:D:D

ses!


chokladisar!

kråke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0