tacogratäng

Sitter här och gör allt för att inte behöva ta tag i plugget.. har visserligen redan pluggat en del men dum som jag var tog jag en liten paus som blev en lite llängre paus. snart ska jag stryka mina 2 nya klänningar och efter det ska jag plugga lite innan det är dags att laga mat. Ikväll ska jag laga tacogratäng (som min basseman har lärt mig göra) den är supergod och mkt enkel att göra.. man bryner bara köttfärs tsm med tacokrydda. när det är klart lägger man det i en ungsfastform och häller över en blandning av creme fraishe, cheddar cheese dip(santa maria burk) en burk taco sås och riven ost.. sedan ska detta in i ugnen tills att kanterna bubblar.. till detta serveras grönsaker och tacochips:D mumma! nu ska jag stryka som jag nämde tidigare:) ses







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0