lean on me!

Idag har jag varit i skolan. först var det idrott på shemat, där vi dansade:) det var kuligt. fick även mitt betyg i bild idag:) MVG:D:D Nu är jag hemma och lyssnar på en låt jag funderar på att ge till en god vän som prec fått cancer. Låten heter Lean on me. i övrigt består dagen av meducinskfysik plögg och studiebesök på röntgen med meducinskfysik gruppen:) Efter studiebesöket tar jag min raggarclio och beger mig till coop där jag ska köpa ägg till mitt bakverk som ska med till skolan imorrn(det är niklas och min tur). nu ska jag fortsätta plugga...

ses


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Kajsa :) tycker om din blogg !! Keep up the good work :D



rebecca

2010-03-23 @ 21:34:40
URL: http://rebecca0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0