check

Saker som skulle göras idag:
Biologiprov  check
lämna in svenskan check
skriva religion nästan check
plugga meducinskfysik snart check
laga mat check

jag känner mig ganska duktig:D

just nu lyssnar jag på man kan va' liten, gjord av herr mask!

♫♪ man kan va' liten med stora problem♫♪
♫♪Något i kroppen som känns som en sten♫♪
♫♪man kan va' liten med stora problem♫♪
♫♪man kan va' liten med stora besvär♫♪
♫♪även om vuxna har glömt hur det är♫♪
♫♪så kan man va liten med stora besvär♫♪

♫♪Ni har det bra, ni som är små♫♪
♫♪sa farbrorn som stod där man inte får stå♫♪
♫♪för bilen har fått en böter♫♪
♫♪barn har det bara enkelt och bra♫♪
♫♪själv får jag höra gnäll varje dag♫♪
♫♪sa lapplisan och gick hemmåt♫♪

♫♪ man kan va' liten med stora problem♫♪
♫♪Något i kroppen som känns som en sten♫♪
♫♪man kan va' liten med stora problem♫♪
♫♪man kan va' liten med stora besvär♫♪
♫♪även om vuxna har glömt hur det är♫♪
♫♪så kan man va liten med stora besvär♫♪

♫♪Pappa blev arg, men sa bara usch♫♪
♫♪det var något med en aktiekurs♫♪
♫♪som sjunkit till havets botten♫♪
♫♪gå ut och lek medan ni kan♫♪
♫♪vi vuxna vi måste jobba ibland♫♪
♫♪vi ungar får gå i skolan♫♪

♫♪ man kan va' liten med stora problem♫♪
♫♪Något i kroppen som känns som en sten♫♪
♫♪man kan va' liten med stora problem♫♪
♫♪man kan va' liten med stora besvär♫♪
♫♪även om vuxna har glömt hur det är♫♪
♫♪så kan man va liten med stora besvär♫♪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0