Godkänd:)

igår hade jag en praktisk examination och blev godkänd, vilket kändes mycket skönt! det vi fick göra var att i 30 min förbereda oss för ett patientfall som vi blev tilldelade. jag, tina och denise var i samma grupp. Vi skulle förflytta en person, mata och prata om matning, unernärdhet, utrustning etc. vi skulle även prata lite om vad man bör göra när ngn avlidit. Var jättenervös innan, men allt gick bra:)

idag mår jag mindre bra:( har magkatarr, så mår emellanåt illa och ibland gör det ont i magen:( köpte tabletter förut, som har gjort det lite bättre:P den 10 december har jag min första salstenta, det är antagligen därför min magkatarr har börjat, då jag börjar bli lite nervös/stressad, vilket jag egentligen inte borde^^ men men  man kan ju inte styra känslor^^

julpyntade i min lilla lägenhet härom dagen:P det blev tjusigt:P:)

ses


Kommentarer
Postat av: Terbo

yes...your apartment is looking very cool.,...:),,,,so are you training to become a nurse???

2010-12-07 @ 15:52:31
URL: http://djterbo.wordpress.com/
Postat av: kaj:)

yes i am:) thehee if you get hurt, i can help you^^

2011-01-12 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0