18/8

Dagen började ju bra. Pappa skulle besikta bilen. Han hade tid vid 20 över 8, åker dit, men har tydligen för liten reg.skylt och måste då åka hem och byta. När han kmr tbx har dem ingen tid förrän vid 9. Problemet var bara att pappa hade en kund vid halv 10, så då åker mamma och jag dit, för att mamma ska byta av honom. Jag och pappa åker iväg till jobbet, men när vi kmr fram inser vi att mamma har jobbnyckeln. Pappa får åka tbx till bilprovningen och hämta dem och jag får stå kvar vid jobbet och vänta på att kunderna ska komma^^

När mamma sen kmr till jobbet får jag åka hem med bilen (har bara en parkering på stan) så nu är jag hemma och har vart det sen halv 11. Jag håller på att packa ner delar av mitt rum i flyttkartonger. känns konstigt, men spännande på samma gång:):) nu ska jag fortsätta packa.

ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0